عضو کمیسیون فرهنگی گفت: رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل عزت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشد.

رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل عزت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشدحجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: خروج یکجانبه آمریکا از برجام باید یکی از محورهای سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل  باشد؛ روحانی باید در این اجلاس بدعهدی ها، نقض عهدها و دروغ هایی که آمریکا در طول مدت اجرای برجام داشته است را برای کشورهای دیگر مطرح کند.

وی افزود: زبان رئیس جمهور، زبان 80 میلون ایرانی است و او باید در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل عزت، اقتدار و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: همچنین رئیس جمهور باید در سخنرانی خود در مجمع جهانی سازمان ملل از حقوق ملت ایران دفاع کرده و به بیان ظلم هایی که از سوی آمریکا و اروپا به جمهوری اسلامی شده است، بپردازد.

سالک با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ایران در حقیقت دفاع از مظلومان جهان است، بیان کرد: بی تردید رئیس جمهور باید از مردم مظلوم فلسطین و بازگشت آنها به سرزمین هایشان دفاع کرده و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: همچنین ضروری است در چنین اجلاسی که تمام کشورها در آن حضور دارند، آقای روحانی از مظلومیت های مردم یمن، سوریه میانمار دفاع و حمایت کند و اقدامات گروه ‌های تروریستی همچون داعش را دست به  کشتار مردم بیگناه می‌زنند، محکوم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار